.jpg)
مرا کسی نساخت، خدا ساخت، نه آنچنان که کسی می خواست که من کسی نداشتم، کسم خدا بود"
کس بی کسان، در باغ بی برگی زادم و در ثروت فقر غنی گشتم و از چشمه ایمان سیراب شدم
و در هوای دوست داشتن دم زدم و در آرزوی آزادی سر برداشتم و در بالای غرور قد کشیدم
و از دانش طعامم دادند و ازشعر شرابم نوشاندند و از مهر نوازشم کردند تا حقیقت دینم شد
".و راه رفتنم و خیر حیاتم شد و کار ماندنم و زیبایی عشقم شد و بهانه زیستنم
No comments:
Post a Comment