Monday, February 1, 2010

به می بفروش دلق ما کزین بهتر نمی ارزد

" تو را آن به که روی خود زمشتاقان بپوشانی...که شادی جهانگيری غم لشکر نمی‌ارزد "

No comments:

Post a Comment