:فلانی می گفت
!ماه پیشانی جان
،غم هایت که تمام شد
زلفینت را به نیلوفران بپیچ
و بر شانه هایت بریز
می خواهم دلم را نیز
کنارش بیاویزم
و به دست باد رها کنم
می خواهم حرفهای فلانی و فلانی ها را جدی بگیرم
و نیز عشق هایشان را
و انارهایشان را در سبد گلبافت پاییزی ام بچینم
بهار که آمد
سیب های سرخش را می گیرم
سبد پیشکش