Sunday, November 28, 2010

نیایش



بخوان کلامم را

که در گلوگاه خفته شبان تاریک بی پایان

از اعجاز تو سخن می گوید

آیا مرا در تبعید یک روح زنده

از چراگاههای سبز بارور شده از عشق

به کالبد سرد و بی رمق روزهای خالی و خاکستری

!در زیر چتر نیلی این دایره کبود رها کردی؟

نای رفتن نیست

دم گفتن نیست

پر پرواز می خواهم

!بر من بتاب