شعرانه های نوش
Tuesday, December 18, 2012
!آرزو کن آن اتفاق قشنگ بیفتد
آرزو کن آن اتفاق قشنگ بیفتد "
رویا ببارد
دختران برقصند
قند باشد
بوسه باشد
خدا بخندد به خاطر ما
"!...ما که کاری نکرده ایم
Newer Posts
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)