Tuesday, December 18, 2012

!آرزو کن آن اتفاق قشنگ بیفتد


آرزو کن آن اتفاق قشنگ بیفتد "
 رویا ببارد 
دختران برقصند
قند باشد
بوسه باشد
خدا بخندد به خاطر ما
"!...ما که کاری نکرده ایم