شعرانه های نوش
Tuesday, December 18, 2012
!آرزو کن آن اتفاق قشنگ بیفتد
آرزو کن آن اتفاق قشنگ بیفتد "
رویا ببارد
دختران برقصند
قند باشد
بوسه باشد
خدا بخندد به خاطر ما
"!...ما که کاری نکرده ایم
2 comments:
Unknown
December 19, 2012 at 3:31 AM
خیلی خوب بودددد
Reply
Delete
Replies
Reply
Noush
December 19, 2012 at 3:58 AM
با تشکر از سراینده: سید علی صالحی
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
خیلی خوب بودددد
ReplyDeleteبا تشکر از سراینده: سید علی صالحی
ReplyDelete