Monday, May 25, 2020

وهم تو


دیر زمانیست
که وهم پیدا شدن تو
در عمیق ترین ابعاد وجودم گم شدست
چه اگر
دیر زمانهایمان همزمان نشود
و مسیرهای پیموده نشده مان
هم مسیر نشود
چه اگر
دستی دلم را نبرد
نگاهی به دیده ام گره نخورد
روزها در توالی هم بگذرد
و شب ها در پیاپی سکوت

حسهایم رو به خاموشی اند
و کرختی لذت های تجربه نشده
در هاله حیاتم می چرخد
:و فکری سست از غزلی که می گوید
"نیست درین شهر نگاری که دل ما ببرد"

No comments:

Post a Comment