Friday, March 26, 2010

هیچ


به فروغ بگو

از آینه پرسیدم نام نجات دهنده ام را

آیا کسی که در جاودانگی اش خفته

!آرام تر از من نیست؟

1 comment:

  1. آن کسی آرامتر هست که رها کرده باشد و وابستگی ها را کنار گذاشته باشد حتی آن کسی که در جاودانگی اش خفته اگر وابسته به گذشته اش باشه آرام نیست

    ReplyDelete