Tuesday, October 16, 2012

!گیسو



در راه بازگشت به شهر موهایم را از ته ماشین کردم، دلم می خواست چیزی از وجودم را بکنم بریزم دور، یک جور انتقام آیینی "

" ما زن ها رسم خوبی داریم، زمانه که سخت می گیرد، شروع می کنیم به کوتاه کردن، ناخن ها، موها، حرف ها، رابطه ها

No comments:

Post a Comment