شعرانه های نوش
Tuesday, October 16, 2012
!گیسو
در راه بازگشت به شهر موهایم را از ته ماشین کردم، دلم می خواست چیزی از وجودم را بکنم بریزم دور، یک جور انتقام آیینی "
" ما زن ها رسم خوبی داریم، زمانه که سخت می گیرد، شروع می کنیم به کوتاه کردن، ناخن ها، موها، حرف ها، رابطه ها
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment