Monday, March 5, 2012

!خداحافظ

می نویسم
برای تو که درونم را به نظاره می نشینی
،من از دهلیزهای رابطه می گذرم
و عمیق ترین ابعاد وجودم
.که آواز تو را عربده می کشد
من آوایت را دوست دارم
و عشقی که نهان می داری
و شعری که دریغ می داری
منتظری تا گرگهای رابطه
زوزه خونین بریدن گلوگاه عشق را سر دهند
تا از تقدیر خود خواسته ای
،وجدان بیدارت راضی گردد
و در سوگ تدفین عشق جاودانه ات
.به تو تبریک بگوید
من می روم
و این بار
نه سالی از نگین مشکی می گذرد
نه صدایی که برگردد
نه کلکی که بنویسد
من می روم به شادباش عشقی برتر
!و ستایش لحظه هایی ناب تر

No comments:

Post a Comment